fredag 22. juni 2012

I`m back!

Da er det mange måneder siden sist jeg blogget, det er faktisk et helt svangerskap siden sist. Resultatet er en nydelig gutt som i dag er 8 dager gammel. Jeg kan love at det ikke skal gå like lenge til neste gang. Men det er travelt å være 4-barnsmor, så vi får se hva det blir tid til. I dag ble jeg inspirert til å bake igjen. Resultatet ble denne kaka:


Det er chocolate fudge cake fra Nigella. Oppskriften ligger på detsøteliv, så jeg skriver den ikke her. Kaka ble kjempegod, men ganske mektig. Den er ikke så stor, men dobbelt så høy som vanlige kaker, så det er mye kake!


Anbefaler absolutt denne kaka, den var ikke spesielt vanskelig å lage. Nå har jeg mye sjokoladekake i kjøleskapet, så får håpe det kommer litt besøk så jeg "slipper" å spise alt alene...

Vi hadde fiskeboller til middag i dag, men vi hadde hele to desserter. Denne kaka var den ene og den andre kommer i neste innlegg.

Ønsker alle ei god helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar