fredag 14. januar 2011

Resultat av maledilla mi...

Her er to hyller, ei til hver av jentene mine, som de skal få ha til pynt på rommet. Hyllene er behandla med kvistlakk, et strøk med grunning og to strøk med maling. Til slutt har jeg brukt diverse restepapir og noen nye papir fra kort og godt. De er bare tapet på med dobbelsidig tape.

Denne hylla hang på rommet mitt da jeg var liten:-) Da var den ubehandla og med kork i bakgrunnen på hver hylle. Mye finere nå!

Og denne hylla har faktisk Sindre laga på skolen. Det visste jeg ikke før den var ferdig, men syns den ble veldig fin nå!

1 kommentar:

  1. Hallo, fant ut at det passte å legge inn kommentar om sykurs under dei fine hyllene dine:) Fant link til sykurs på klepp: http://www.textart.no/index.php?main_page=page&id=4&zenid=5a9e4e2849c88edfb5f34f5c9c5886f6
    Passe nogen av dei datoane for deg?

    SvarSlett